Monday, April 30, 2007

Messenger

Så fik jeg prøvet selv at oprette en Messenger, og vrøvle lidt med kollegerne, sende stjerner og blink. Jeg har ofte hjulpet ungerne med at oprette én, men aldrig helt fattet mysterierne i den. Det ved jeg stadig ikke om jeg helt gør. Bill Gates trak mig rundt i manegen, en kinesisk æske af mærkelige tjenester og registreringer. Det lykkedes mig vist at undslippe noget af det.
Det er nok muligt at det vil kunne bruges i min fremtidige kommunikation med lånerne. Men helt personligt må jeg tilstå at Messenger og den slags (Google Talk har jeg endnu ikke fået afprøvet) nok ikke lige er mig. Men jeg er heller ikke den type der hænger i telefonen. Jeg synes jo egentlig at mailen er et dybt civiliseret kommunikationsmiddel!
Min Messenger-adresse er som min mail: vekelg@kff.kk.dk.

No comments: