Wednesday, July 18, 2007

Flickr-sjov

Så vendte jeg lige tilbage til Flickrfor at lege lidt. Jeg lavede en badge med kattebilleder, fordi vi her har snakket om, at folk lægger mange katte på deres blog. Måske fordi de selv har kat, eller fordi katten så at sige er et fotogent dyr! Som tidligere nævnt, har jeg aldrig selv interesseret mig for at fotografere, men jeg overvejer faktisk nu at lægge flere af mine påklædningsdukker ud på Flickr. De er tegnede og skal skannes ind.
Og så kan jeg se nogle muligheder for børnebiblioteket. Ungerne vil givetvis synes det er skægt at lave badges m.v.
Jeg har ikke oprettet mig på 23, men besøgt min veninde Dan-Tuyet. Her er virkelig en talentfuld billedmager, efter min mening! Det er også hende der har fotograferet mig.

1 comment:

Bente Jensen said...

Kære Vera
Nu er du jo næsten færdig, mangler bare Odeo (hvis den virker) og en kommentar om forløbet. Den behøver jo ikke være så lang, du har gennem hele forløbet kommet med klare udmeldinger om de forskellige ting. Din blog er en af dem jeg har læst med stor fornøjelse, du har ikke bare kommenteret på 23 ting, men også meget andet interessant.