Wednesday, June 20, 2007

Google docs

Hvad skal vi skrive her?

Det ved jeg ikke lige nu, men Inge vil måske skrive noget senere. Så kan vi arbejde i det samme dokument.

Den lille sol skinner hér. Den skinner også i Powerpoint. Hvorfor skinner den ikke i Plone? Det er et IT-mysterium. Men måske er der en ganske enkel forklaring, som jeg nu heller ikke har anstrengt mig voldsomt for at finde. Bente Jensen siger, man skal lege på nettet. Så må jeg lade være med at tage det hele så alvorligt.

Det er vel nok en fin lille sol du har fået fundet dig, det er bare ærgeligt hvis du også gerne vil have den i Phone og det ikke kan lade sig gøre, især nu hvor vi ikke har Niels Jensen mere!!

Det kunne være det ville være sjovere at skrive i dette dokument hvis vi skulle bruge det til noget fornuftig.

Vi kunne fx. bruge det når du laver et brev til institutionerne og vi skal se det inden det bliver afsendt.



Ja, det er rigtigt Inge, men vi har jo vores K-drev, så det er ikke så vigtigt i vores arbejdsmæssige sammenhæng. Men jeg tænker på at hvis jeg fx ville skrive noget sammen med min veninde, kunne vi bruge Google docs. Du kunne måske også bruge det når din søn er i udlandet.

No comments: